søndag den 19. februar 2012

Sao Paulo - 18/2 (DAG 1)

Hejsa!
Igår morges landede vi Sao Paulo - en stor by i Brasilien - og her skulle vi vente i 13 timer på at flyve videre til Macapa, hvor jeg nu er. Derfor besluttede vi at tage ud i byen og se et par ting og sager.
Først var vi på et hyggeligt marked (billede 1, i indlægget under..) som lå på pladsen Republica. Hyggeligt sted!
Bagefter tog vi med metroen hen for at se en KÆMPE stor katedral (se billede 2), den er 111 meter høj! Og indeni er den VILDT smuk! Dog er det bare irriterende at de har lavet en souvenier butik INDEN I katedralen):.
Noget af det mest nedern var, da jeg fik min kuffet i Sao Paulo og opdagede at min nye og næsten helt fulde spray deo var utæt, så nu er min toilettaske smurt ind i en MASSE deo, inklusiv min tandbørste, så jeg kan godt sige at deodoranter IKKE smager godt!
Og så har jeg vidst glemt at fortælle at vejret er DEJLIG varmt hernede. Jeg vil gætte på at der igår var omkring 30 grader, luksus!

XoXo Sara<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar