fredag den 17. februar 2012

Idag rejser vi :D!

Hejsa 8D!
Så rejser jeg om lidt over en time mod Kastrup.
Jeg glæder mig så meget til denne store oplevelse!
Siden mit første indlæg har jeg set flere billeder af Kellys (mit fadderbarn) liv, fundet gave til hende og taget billeder af mig og mine venner, til hende. Og endelig igår fik jeg så pakket:)!

Igår ville jeg have lagt et billede ind af gaven, men det drillede. Lige nu har jeg ikke tid til at prøve på at lægge det ind, men jeg kan fortælle at det er; en sort mascara, fire farvet øjenskygge, to depend neglelakker og make up fjerner :)!

Jeg håber at det fremover ikke vil drille med at lægge billeder ind så i kan se nogle billeder!:)

Skriver igen, NÅR JEG ER I BRASILIEN :D!

Hav det godt, og læg endelig en kommentar :)!

Xoxo Sara.♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar