lørdag den 25. februar 2012

Macapa - 25/2 (DAG 8)

Heej! :D :D
Idag har været en helt igennem fantastisk dag! 
Vi startede med at se et togspor.. - en slidt jernbane. Den bliver brugt til at fragte noget der hedder Mangan fra minen til en by der hedder Santana.
¨
Herefter tog vi ind til byen Santana, og her var noget af byen planke gange, lignende dem omkring Kelly's hus, bare i meget bedre tilstand og med hegn.
Santana's planke gange.

Her i byen laves der maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange skibe! Gab, der var mange de var igang med at lave.
Man fik helt tanken "Bygger de kun skibene HALVT færdige her, eller hvad?"
Arbejdssted hvor de lavede skibe.

Herfra tog vi ud og sejlede på amazona floden som byen ligger op til, hvilket var rigtig hyggeligt! Motoren på båden larmede og rystede helt vildt, den fik båden til at brumme så meget, at det nogengange kildede på kroppen.
Hende den sorte der sidder ovre på højre side, foran kirsten hedder Maria, og hun er 33 år og meeeget sød! Og sjov! (:

Efter det spiste vi lidt hurtig frokost, og kørte herefter hjem til Kelly for at sætte hende computer op, som min far og jeg har købt til hende! Imens min far og Kirsten satte computeren op, spillede vi andre uno! I kan tro at det var hyggeligt at spille med dem, og det bevidste hvor meget man kan gøre sammen, uden at kunne tale sammen! Det var helt klart en af de bedste stunder med Kelly's familie!
Hygger med uno!

Og sidst, men bare sleeeet ikke mindst, Kelly's computer!
Det var virkelig sjovt at se Kelly sidde og prøve computeren. Hun har gået på noget edb kursus med computere, men hun er åbenbart ikke heeelt vant til computere endnu, for da hun skulle prøve at skrive spurgte hun en (kan ikke lige huske hvem :I) om pilen til højre var mellemrums tasten, men så måtte vi jo lige vise hende den rigtige, og at man skulle klikke på den venstre knap på musen istedet for på den højre, når man skulle klikke på ting. Men man kunne tydeligt se at hun er meget glad for den! Og så er den helt klart pengene værd!

Da vi kørte hjem så jeg på vejen to restauranter der hed "Restaurante da Sara", sjoooovt!

XoXo Sara! :*

HUSK HUSK HUSK! Kom endelig med feedback! Hvad kan gøres bedre? Nu er det den sidste dag imorgen her på ferien, men jeg vil gerne vide noget om måden jeg skriver på generelt, så jeg kan skrive bedre i fremtiden! TUSIND TAK!
HUSK!! Tag et kig på min venindes blog (link til bloggen, er der i indlægget fra igår.)

MANGE TAK :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar