torsdag den 23. februar 2012

Macapa - 23/22 (DAG 6)

Heeej igen! :D
Idag startede vi (mig, min far, Kellie, Gabbi, Kirsten og den anden dansker) med at tage ud til et museum som handlede meget om indianere og flodfolk. Det var ok, men lidt svært at forstå hvad der stod når det meste står på portugisisk.. Haha!
Bagefter tog vi hen til noget der hedder Shalom huset, hvor vi har været ovre før for at hente drikke. Shalom huset er et kristent hus der bruges til at missionere (når folk går ud og fortæller om kristendommen), samlingssted og undervisningssted. Det er et ret gammelt hus, lidt forfaldent, men meget hyggeligt på en måde.
Shalom huset.

Nå, men her i shalom huset fandt vi nogle specielle tuscher frem som vi kunne tegne på tøj med (vi havde købt nogle hvide t-shirts på forhånd) og så tegnede jeg på en hvid bluse til Kellie, og Kellie tegnede på en bluse til mig. Ligeså tegnede Gabbi en til den anden dansker, og den anden dansker tegnede til Gabbi.

Jeg har ikke lige noget billede af den søde og flotte bluse som jeg har fået, men her er billedet af blusen til Kellie:
Bagfra. - Det sorte i midten er en titel på en Justin Bieber sang, da Kellie godt kan lide ham.(-;

Forsiden.. Der er også noget grønt på (sådan prik mønster), men det kan dsv. ikke ses på billedet.

Her er Kellie igang med at tegne på min t-shirt.

Efter vi havde tegnet færdig var klokken lidt i 15. Kl. 15 startede et møde i Shalom huset for ca. 20 unge og deres mødre. De snakkede først lidt om forskellige ting og min far og den anden dansker var oppe og sige lidt om os og sådan. Til sidst skulle der overrækkes diplomer til disse 20 unge teenagere i alderen 12-15, heriblandt Kellie og Gabbi. De skulle have et diplom for at have gennemført tre moduler af et kursus omkring at skrive jobansøgninger og sådan lidt andet. Jeg fik æren af at overrække Kellie hendes diplom, og bagefter skulle der lige tages lidt billeder af os.(-:

Så skulle de fejres med sodavand og kage! <3

Bagefter den lille "fest" gik folk sådan lidt efter lidt, og efter de fleste var taget hjem kørte vi Kellie og hendes bror og mor hjem. Idag rejste den anden dansker, og dermed var det idag den sidste dag at vi skulle være sammen med Gabbi - desværre. Så det var hårdt at sige farvel og vide at jeg aldrig mere ville se hende.)-: Hun var en dejlig og sjov pige! Hun gav mig et kælenavn (meeeeget sjældent at jeg får kælenavne..). Jeg savner hende allerede lidt..
Så her er et sidste billede af mig og Gabbi:
Vores trøjer til de andre..(-:
"Gabbi, Gabbi - Sari, Sari."<3

Jeg har helt glemt at sige at jeg meget gerne vil høre jeres meninger om mine indlæg. Er der noget i gerne vil vide, som jeg ikke får fortalt? Er der for meget tekst? Manglende detaljer eller noget helt andet? Jeg vil meget gerne modtage respons, mange tak!(-: Bare her i kommentaren under, eller på emailen der hører til bloggen; turtilbrasilien@gmail.com

MANGE TAK! :D

XoXo Sara. (-:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar